donderdag 14 maart 2013

Klaar voor de lente....

Gisteren ben ik namiddag al dadelijk begonnen met het maken van mijn broek en tegen de avond was deze klaar.  Vanmorgen dan vlug, vlug mijn strijk en dagdagelijkse dingen gedaan en hup weer aan het naaien gegaan....
En ja hoor... mijn eerste lente-outfit is klaar.


Een gebloemde driekwart smalle broek met bijhorende oranje-crepe bloesje.
Als van deze kleuren de winterwolken geen schrik nemen en vliegensvlug verdwijnen ... nou dan weet ik het ook niet.... maar aan mij zal het niet liggen dat de lente niet kan beginnen hé....

5 opmerkingen:

  1. Dat zet jij snel even in elkaar, wat een vrolijke outfit...en ,leuk met die blouse erbij, laat de lente maar komen en heel veel zon.

    Lieve groetjes en fijne avond,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je echt supersnel gedaan zeg! Het is een hele vrolijke voorjaars outfit geworden!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent er helemaal klaar voor! Daar kan de winter niet tegenop. Wat een prestatie zo'n outfit in één twee drie in elkaar steken. Chapeau!
    Leuk dat je mijn blog ontdekte en welkom.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Antonella,
    Wat leuk dat je op mijn blog bent geweest, hartelijk welkom!
    Ik ga jou ook volgen, ziet er zo gezellig uit.
    En ik bewonder wat je in een paar uur hebt genaaid.
    Normaal ben ik heel trouw, maar je hebt gelezen dat het bloggen voor mij even op een laag pitje staat. Maar komt weer goed!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk...dat zie ik nou graag een naaiende en tuinierende blogster :)Jij bent dus ook van 'alle markten' thuis zie ik zo snel even..
    Prachtig knalkleurig blousje heb je genaaid...

    BeantwoordenVerwijderen